duminică, 14 aprilie 2019

Povestea noului meu logo!!!


V-am tot arătat in ultima vreme ultima mea achiziție însă nu v-am povestit cum am trecut așa deodată de la o extrema la cealaltă,de la simbolul fluturașului la cel al bufniței .
Povestea este simpla. Fluturașul îl "adoptasem" pe vremea când realizam bijuterii,pe care de altfel le fac si acum,mai rar dar totuși le fac. 

Pe vremea aia când s-a născut Irene's Bijoux mi se părea foarte potrivit fluturașul pentru pasiunea mea pentru ca eram înconjurată de culori sclipitoare si o bijuterie era ceva fragil asemeni unui fluture. De aceea logo-ul meu pentru pasiunea de a face bijuterii este încă fluturașul . 
Anul trecut in Martie când am decis sa separ pasiunile si a apărut Irene's Crochet , am preluat si fluturașul doar ca îl schimbasem pe albastru pentru a le deosebi una de cealaltă .

 Însă întotdeauna am fost conștientă ca fluturașul nu avea nimic in comun cu croșetatul . Dacă bijuteriile le realizam îndeosebi dimineața când soarele abia răsărea ,pe croșeta pun mâna seara târziu când copii mei adorm deja. De aceea ma simțeam ca o pasare de noapte .Si am început sa caut animale,păsări care stau noaptea treze. 
Prima idee a fost Liliacul 🦇 🦇🦇Vai!!! Nu!!!Oricat de mici ar fi,ma sperie gândul ca o asfel de vietate ar putea sa ma reprezinte. Nu știu de ce,dar când zic liliac ma gândesc imediat la Contele Dracula. Deci...nu!!! Sub nici o forma.
Apoi m-am tot gândit la pisici,șoareci si alte vietăți nocturne. Însă nici una nu ma încânta. Însă mi-am adus aminte ca ador bufnițele. Asta e o chestie stranie pentru ca,conform superstițiilor românești străvechi bufniță nu era o pasare prea iubita. Superstițioșii cred ca bufnita prevestește rău însă eu nu cred in așa ceva. 
"Pe de altă parte, în hinduism, bufnița este asociată zeiței Lakshmi, divinitate a prosperității, norocului, fertilității și generozității, iar grecii antici asociau cucuveaua cu înțelepciunea, considerând-o pasărea Atenei (zeița înțelepciunii, în panteonul grec). Urmele acestei concepții mai supraviețuiesc în bufnița-personaj înțelept, care dă lămuriri și sfaturi bune, o imagine ce apare mai ales în poveștile și desenele animate pentru copii."
Tot gândindu-ma la bufnițe mi-am dat seama ca avem totuși ceva in comun. 
Asemeni lor ,noaptea creativitatea mea e in maxima turație (asta când nu adorm înainte sa ma așez in pat😂😂😂 ) . Bufnițele sunt păsări solitare si uneori așa sunt si eu. Am momente când ma închid in mine si tac,da! tac minute sau chiar ore in șir . 
Si o alta "asemănare" ar fi ca si eu si ele suntem...cam rotunde! :-)))))) Da! Ați văzut voi pe undeva vreo bufnita supla? Sau vreo bufnita câștigătoare la un concurs de frumusețe?  Nu cred! Așa si eu... 

Si iată,așa a venit ideea de a avea o bufnita ca logo,..

Însă de la idee la fapta e cale lunga. Am căutat peste tot un logo simpatic chiar si contra cost dar sa fie ceva ce îmi place,sa fie ceva care sa ma reprezinte. Voiam o bufniță simpatica nu una urâcioasa (deși uneori si eu sunt urâcioasa...).Voiam ceva in culori vii ,pastel in contrast cu penajul adevărat al bufniței. Voiam si ceva care sa lege logo-ul de pasiunea mea pentru croșetat,ori un ghem ori chiar o croseta.
Si tot căutam ...căutam ,pana zilele trecute când am dat cu ochii de banner-ul Danielei. Mi-a plăcut așa mult ca am întrebat-o imediat de unde l-a luat. Mi-a plăcut simplitatea grafica si complexitatea culorilor.Am văzut in bannerul ei exact ceea ce face ea,era un banner care o reprezenta. Așa am aflat ca sotul ei e autorul si ca ar putea sa ma rezolve si pe mine.
     Au urmat apoi zile de mesaje pentru a pune la punct fiecare detaliu. Daniela era puntea de comunicare între noi. Am schimbat logo-ul de câteva ori pana a ajuns la varianta aceasta finala . Uneori îmi era jena sa mai scriu ca as vrea ceva schimbat... Atâta rabdare au avut Daniela si Bobi cu mine si cu logo-ul meu încât nu s-au lăsat până nu a ieșit așa cum mi-a plăcut mie.
    Recunosc ca 90% din design le aparține lor. Eu doar am ales culorile,am mutat un scris am ales un fond am deșirat un fir.Restul e doar imaginația lor. Eu nu as fi visat ca v-a ieși așa frumos !!!
    Dacă o sa ma întrebați cât a costat nu o sa va spun(prețurile sunt confidențiale) dar pentru mulțumirea mea sufleteasca ,a meritat fiecare cent!
   Așa ca dacă vreți sa va faceți un logo nou,va recomand cu încredere sa vorbiți cu Daniela.
Cam asta a fost povestea alegerii noului meu logo!
Acum închei povestea mea! 
Va mulțumesc pentru vizita pe blog si pana data viitoare va urez sa fiți creative si v-am pupat!

PS: In cele din urma logo-ul meu a suferit iarasi modificari si de aproape un an este asa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu