luni, 12 februarie 2018

Indepartarea ojei semipermanente


Daca v-am scris cum sa aplicati oja semipermanenta,e musai sa va explic si cum se da jos. Toate aceste informatii pe care le voi scrie in acest articol sunt ,la fel ca si cele scrise in articolul in care detaliam aplicarea ( click aici daca nu ati citit postarea),culese din informatii gasite pe net si testate de mine. Eu nu am un curs de manichiura facut,sunt doar pasionata de unghiute frumoase (nu ca mie mi-ar iesi :-D )

INDEPARTAREA OJEI SEMIPERMANENTE

Indepartarea ojei semi permanente se face astfel :

VARIANTA 1 

-Se pileste stratul lucios de la suprafata (doar statul de TopCoat care a sigilat intreaga manichiura,nu mai mult) cu o pila abraziva sau un buffer.
-Se introduce solutie speciala Soak Off Remover (lichid pentru indepartre ojei semipermanente ) in toate cela 10 capsule speciale pentru unghii si se tin unghiile in interiorul acestora timp de 10 minute pentru ca solutia sa actioneze.

VARIANTA 2

-Se pileste stratul lucios de la suprafata (doar statul de TopCoat care a sigilat intreaga manichiura,nu mai mult) cu o pila abraziva sau un buffer.
-Se inveleste fiecare unghie in folii speciale pentru indepartarea ojei semipermanente,care au fost imbibate in Soak Off Remover. Daca nu le cunoasteti aveti link aici sa va faceti o idee de cum arata aceste folii(nu fac reclama gratuita la nici un site,e doar pur informativ)


VARIANTA 3

Aceasta varianta este cea folosita de mine si este functionala. Eu nu am avut nici una din variantele de mai sus asa ca mi-am comandat de pe Wish (iar reclama gratuita ... :-) ) un set de capsule asemanatoare cu carligele de rufe (Click aici pentru a vedea capsulele) Imbib un disc demachiant in acetona si infasor degetul apoi prind discul cu ‘‘carligul‘‘. Astept 10 minute apoi indepartez.





Dupa toate aceste variante e neaparat necesar sa eliminati oja cu instrumentul pentru cuticule. Astfel unghia ramane nevatamata de zgarieturile pilei. 

Sper ca v-au fost utile informatiile si o sa va aventurati sa va faceti singurele o manichiura cu oja semipermanenta. 
Multumesc pentru vizita pe blog si nu uitati sa cautati butonul de abonare la postari sa vedeti ce mai scriu pe blog.

O saptamana frumoasa va doresc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu